субота, 30. септембар 2017.

SEPTEMBER FAVORITES


WAU, još jedan Septembar je iza nas. I sami znate koliko volim da pišem mesečne favorite. Međutim, u ovom mesecu sam rešila da isprobam dosta novih proizvoda, za neke od njih još uvek nemam formirano mišljenje tako da će sačekati neki drugi post da ugledaju svetlost dana...Inače poslednji dani septembra su bili pravi jesenji, tako da sam ja već reorganizovala svoju kolekciju karmina i senki. Ono što trenutno volim jesu zlatne i crvene nijanse na očima. Što se tiče samog vremena, mislim da nas je sve pomalo iznenadilo, obzirom da smo iz kratkih rukava uskočili u jakne i čizme. I kao što ja volim, pomešaću fashion i beauty favorite.



Odakle početi...Ja bih od moje miljenice, palete koju ste mogli videti u mom prošlom postu. Naravno, u pitanju je ANASTASIA BEVERLY HILLS MODERN RENAISSANCE paleta senki za oči, koja je potpuno otkriće ne samo meseca, već i godine. Ne sumnjam da će se naći i u mojim godišnjim favoritima, o kojima sam već polako počela da razmišljam, verovali ili ne. Koristim je bukvalno svakog dana, vrlo lako mogu da napravim dnevni i večernji look. Nijanse koje najčešće koristim su: VERMEER, WARM TAUPE, BUON FRESCO i VENETIAN RED. Ako me pratite na instagramu, onda ste sigurno videli moje oduševljenje ovom paletom. Za detaljniji opis i više slika, ostaviću vam link mog posta...OVDE


Sledeći moj favorit su Dr Oetker Ovsene kaše, ima dosta ukusa i svaki je fantastičan, ovo je jedan brzinski obrok koji možete začas napraviti, a da pritom pojedete nešto zdravo. Priprema traje 3 do 5 minuta, cela filozofija je u tome da prelijete vrelom vodom i eventualno možete dodati badem, orah, višnje, kokos, cimet...Ali naravno i bez ikakvog topinga, ukus je božanstven.


AURA 63 Confetti Circus lak za nokte...
Još jedan sjajan proizvod od Aura brenda, lak koji pruža dugotrajan efekat i prelep sjaj na vašim noktima. Ovo je bio lak koji sam nosila čitavog meseca, bilo preko baznog laka, ili preko laka u boji. Obzirom da sadrži šljokice, ne brinite, brzo ćete ga ukloniti sa noktiju.


Ostala su još tri favorita za ovaj mesec septembar. Sigurno ste primetili na mojim fotografijama na društvenim mrežama da sam obožavala jedan komad odeće, zapravo aksesoar, kaiš. Da, i njega sam morala ubaciti u ovomesečne favoriite, jer jednu jednostavnu kombinaciju začini i dodeli novu dimenziju. Imate da izaberete masu njihovih karakterističnih modela na GUCCI sajtu. Moj je u nekoj trula višnja boji, pravi jesenji komad.


A sada jedna prava poslastica, da ne znam čemu je namenjen pomislila bih da se jede... Proizvod koji sam već ishvalila je AVON NATURALS SHIMMERING WARM SPICE VANILLA. Jedan topao miris vanile nudi pravo uživanje dok se nanosi, lepo se upija. Jako često ga možete naći u katalogu, tako da obratite pažnju.


I za kraj sam ostavila proizvod koji odgovara celom postu, opet nešto prepuno šimera, nešto što ne možete da ne uočite. Dobijala sam bezbroj pitanja o tome koji puder koristim, šta imam na licu, zapravo je bila poenta u ovom hajlajteru. Mislim da sam pronašla omiljenu nijansu. Pigmentacija je nešto što je jača strana ovom proizvodu, morate baš paziti da ne preterate. BANANA SPLIT-KYLIE HIGHLIGHTER


Ovog meseca je tu razuman broj proizvoda, neke od njih sam otkrila u ovom mesecu i zaista ne znam kako ih nisam do sada isprobala. Sve u svemu, želim vam da uživate u poslednjem septembarskom danu, i da puni energije i ljubavi zakoračimo u oktobar.

Do sledećeg pisanja, puno poljubaca.
XOXO

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

ULJE OD KANTARIONA