недеља, 10. септембар 2017.

Currently loving


Ćao svima! U ovom postu ćete pročitati nešto o proizvodima koje sam volela da koristim kada je u pitanju šminka u poslednjih par meseci. U buduće ćete moći da pročitate više ovakvih postova svaki put kada skupim dovoljno proizvoda koji mi se zaista dopadnu.
Pa da krenemo odmah...


Kada je ten u pitanju, nešto što trenutno najviše koristim je kombinacija ova dva pudera. Fit me je nešto jače pokrivne moći i namenjen normalnoj ka masnijoj koži. Kada se nanesu na kožu daju prirodan finiš. Postojanost oba pudera je sasvim dobra, a koža izgleda fino i glatko. Dovoljan je jedan sloj pudera da ujednači ten, i deluje sasvim prirodno na dnevnom svetlu.


Zatim dve stvarčice koje sam kupila sasvim neplanirano, i od kojih nisam očekivala ništa spektakularno. Essence je ponovo izbacio proizvod koji se brzinom svetlosti našao u neseseru mnogih devojaka. Moja svetlija nijansa učini to da mi područje oko očiju bude osveženo i odmorno kao da sam spavala 10+ sati. I još jedna stvar kada je u pitanju moja rutina šminkanja u poslednje vreme: konturisanje pomoću Nyx wonder sticka. Svetlija nijansa nije toliko kremasta i pigmentisana kao tamnija, ali svejedno odličan proizvod koji je zaslužio pojavljivanje u trenutnim favoritima.


Opet dva proizvoda- dve maskare, brenda Golden Rose, jako povoljne i jako kvalitetne maskare, obe imaju gumeni aplikator, i u kombinaciji naprave trepavice poput veštačkih. Ja obavezno stavim dva-tri sloja, nekada i više...pssst.


I na kraju usne, na fotografiji iznad možete da zaključite koju to nijansu nosim već par meseci, i u 90 posto slučajeva to je kombinacija ovih olovaka samostalno, a nekada dodam mrvicu ovog Essence sjaja za usne.

Da li ste probale neki od ovih proizvoda? Koji su vaši favoriti u poslednjih par meseci?

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

ULJE OD KANTARIONA