петак, 22. септембар 2017.

September haul #4

Dobro jutro svima koji čitate moj blog, konačno sam se naspavala, skuvala svoju omiljenu kafu, i dobila ideju za svoj novi post. Nema potrebe da ponavljam, koliko uživam u pisanju svakog svog posta, radujem se vašim reakcijama i komentarima.
Danas na meniju post o  mojoj kupovini. Čini se da i vi uživate u čitanju ovakvih postova kao i ja u pisanju istih. Pomenuću sve stvari koje sam kupovala u poslednjih par nedelja...


Počećemo od ovih parfemčića koji su mene zaludeli svojom, postojanošću, intenzitetom, i na kraju cenom. Definitivno sam pala s nogu kada sam osetila ovaj miris, u pitanju je Tesori d' Oriente BYZANTIUM. 
Ja nisam toliko vešta u opisivanju mirisa, stoga sam izgugla nešto više za sve one koje bi možda zanimalo. Dakle, radi se o njihovoj novoj kolekciji inspirisana legendarnim gradom Vizantije. Osnova kompozicije nudi toplinu vanile, belog mošusa, oud drveta, peru balzama i kakaoa. Ovo je sanjarski i veoma dragoceni miris-miris crne ruže i labdanuma.


I nabavila sam svoje omiljene Hurem mindjuše, zar nisu predivne!? Već sam ih isprobala, možete videti fotografije iz mog prošlog posta OVDE.
Obožavam ovu nijansu zelene boje, i ne znam kako ali su mi prve mindjuše te boje.


Kad smo već kod zelene boje, da nastavimo u tom tonu...Pre par dana sam u Legend radnji pronašla ovu haljinu, na slici iznad ne možete lepo videti o kakvom modelu se radi, stoga vam ostavljam link ka njoj OVDE. Ja obožavam njihov materijal, nešto jako prijatno i lagano.


U New Yorkeru sam pronašla ovu divnu majčicu, jako je interesantna i boja je prava jesenja ja bih rekla.


I još jedna jesenja boja...Biće sigurno nekih fashion postova u kojim ću lepše uslikati celu kombinaciju.


BORN TO BE LAZY gel za tuširanje, ovo je njihova novija verzija koju možete pronaći u DM marketima. Obožavam Balea kupke i svaka verzija mi super miriše. Negujuća formula održava prirodnu hidrantnost kože i štiti je od isušivanje. Pogodno za vegane.

To bi bilo ukratko o novitetima kod mene, a uskoro detaljnije o svakom od njih, do tada, puno poljubaca...

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

ULJE OD KANTARIONA