субота, 16. јун 2018.

NEW IN-JUNE #9


Nakon duže pauze ponovo sam vam spremila jedan post sa proizvodima koje sam skoro dobila, neke od njih sam probala ranije,a većinu ću isprobati po prvi put.
Prvi noviteti su Garnier dezodorans i micelarna voda, odmah moram reći da sam isprobala oba prozvoda i da mi se jako dopadaju. Garnier mineral invisible dezodorans ima jako ugodan miris i ne ostavlja nikakve tragove na odeći. Micelarna voda mi je još veći favorit, odlično skida šminku i ostavlja lice mekano i nežno.


Za svoj rodjendan dobila sam ovaj predivan slatkiš. Nisam ga do sad koristila, ali sam čula da ga neke žene naprosto obožavaju. Miris je klasičan cvetni sa jasminom u centru. Radujem se da ga isprobam i naravno preneću vam svoje utiske.


Revuelle kozmetiku možete pronaći u Alexandar cosmetics objektima. Ovo je baza za šminku obogaćena vitaminom C, šea puterom i hijaluronskom kiselinom. Efikasno umanjuje vidljivost crvenila i neravnomerne pigmentacije i predstavlja idealnu podlogu za šminku. Nanosi se na prethodno očišćeno lice, sačeka se 5  minuta kako bi koža upila kremu, a zatim se nanosi šminka.


B.U Wild dezodorans predivno miriše i dosta je postojan. Ono što me je oduševilo jeste da su oni zadržali svoju prepoznatljivu ambalažu što me je vratilo u neko moje detinjstvo i prelepe trenutke.


Na kraju Dove set sa neseserom koji je predivan i koji nam je uvek potreban. U setu se dobija kupka za telo, hranljivi losion i bogata krema za lice. Ja sam moram priznati veliki fan Dove kozmetike, bukvalno me je svaki njihov proizvod oduševio. 


To bi bilo to o mojim novim proizvodima, pišite mi ukoliko ste isprobali neki od njih...Do tada veliki zagrljaj!

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

ULJE OD KANTARIONA