субота, 20. април 2024.

ULJE OD KANTARIONA

Pozdrav dragi ljudi, danas za vas imam kratku dojavu i podsetnik o ovom lekovitom ulju, u pitanju je ulje kantariona.

Čitala sam o svim benefitima, a ja ću se danas bazirati na spoljašnju upotrebu i negu suve kože. Mene je naravno zaintrigiralo zbog njegovog dokazanog dejstva u sprečavanju pojave strija, lečenju kod opekotina i generalno tretiranju suve kože koja je sklona pucanju.
Ukoliko vam je pakovanje nepraktično kao što je meni bilo prebacite ga u neko pakovanje sa prskalicom, ja sam konkretno spojila sa bejbi uljem koje već koristim. Pronaći ćete ga u svim apotekama ili zdravoj hrani, cena oko 350-400 dinara za 30 ml proizvoda.
Fantastičan miris, po meni-relaksirajući!!!



 Uživajte i pišite mi ako ste i vi isprobale ovo ulje!? 💞💋

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

ULJE OD KANTARIONA