недеља, 17. јун 2018.

ZARA PARFEMI


Zdravo svima! Leto je na korak ispred nas, što znači da je krajnje vreme da izaberete svoj omiljeni letnji miris. Ja sam se ovoga puta odlučila za Zara parfeme, jako pristupačne i kvalitetne. Osvežavajući i cvetni mirisi su moji omiljeni u letnjim danima.



Red vanilla je pravi cvetni miris.  Njegova nota je idealna za leto, te spada u pravi letnji miris, a ipak savršen za večernje prilike. Jako je ženstven i osvežavajući. Gornja nota je ruža, a bazne note su vanila i karamela. Dolazi u kvalitetnoj staklenoj bočici od 100ml.


Jackfruit Zara je nov parfem, predstavljen u 2018-god. Gornja nora je mango, srednja nota je breskva, bazna nota je mošus. Ukoliko ste ljubitelj voćkastih nota, ovaj će vam se sigurno dopasti. 


Činjenica je da nam tokom leta prijaju laganije i osvežavajuće note. Ja zaista obožavam Zara parfeme. Odličan miris uz prihvatljivu cenu čini ih zaista privlačnim. Pakovanja su elegantna i minimalistička, a svako može pronaći idealnu notu za sebe. Moja dva koja sam izdvojila u ovom postu i koja trenutno koristim spadaju u osvežavajuće letnje mirise. Jedina slaba strana jeste trajnost parfema, oba traju najduže 3-4 sata. Pišite mi da li ste i vi ljubitelj  Zara parfema i koji je vaš omiljeni letnji?

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

ULJE OD KANTARIONA