уторак, 12. септембар 2017.

Pet proizvoda koje bi trebalo da imate u svom neseseru



Sigurno vam se dešavalo da izletite iz stana i samo ugrabite torbu ne proveravajući da li ste sve potrebne stvari poneli. Danas sam i ja u žurbi. Odlučila sam se da vam pišem o jednoj simpatičnoj temi, to jest, šta to svaka žena treba da ima u svojoj kozmetičkoj torbici. Pokušala sam da minimalizujem sve stvari i svela ih na svega 5 potrebnih, iako je to u praksi malo drugačije. Bilo kako bilo, nadam se da ćete ukoliko ste jedna od onih žena koja uvek nešto zaboravi, nakon što pročitate ovaj tekst srediti svoj neseser izbaciti sve nepotrebne stvari za koje se nikada niste uhvatile, a poneti ono najpotrebnije. 

1. Univerzalna krema

Uvek se trudim da u svoj neseser ubacim jednu univerzalnu kremicu, naročito kada krenu hladniji dani, uvek dobro dodje i oporavi suvu i neelastičnu kožu. Ova belea univerzalna krema je super praktična, savršena za putovanja, ne zauzima puno mesta, a predivnog je mirisa.


2. Labelo

O ovome nema potrebe da vam pričam, ja prosto moram da imam labelo pri ruci, nekada se desi da ukoliko ga kojim slučajem nisam ponela, odlazim u prvu apoteku, parfimeriju i kupujem. 


3. Sjaj ili karmin

Ko je ljubitelj karmina/sjajeva za usne kao ja znaće o čemu pričam. A da ne zaboravimo one situacije kada vam je potrebno da u sekundi izgledate bolje.


4. Puder u prahu

Ni ovde nema puno filozofije, kada provedete dosta vremena van kuće puder u prahu kao prva pomoć, spreči da vam se lice prosija, tako da ćete uvek izgledati kao da ste se tek sredile.


5. Ogledalce

I svakako na samom kraju da biste bili sigurni da je sve na svom mestu i besprekorno uvek je zgodno da imate pri ruci ogledalce.


Svakako je u ovaj izbor moglo ući još stvari, poput četke za puder, za kosu, maskara, korektor, parfem...Ali doobro ipak je moj izbor pao na ovih pet, a koji su to po vama obavezni proizvodi od kojih se ne odvajate?

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

ULJE OD KANTARIONA