недеља, 3. септембар 2017.

AUGUST FAVORITES



Znam da će vam ovaj uvod izgledati kao nešto već vidjeno, ali ja zaista ne mogu a da ne spomenem da je već stigao mesec septembar, i da je vreme da napravim osvrt na prethodni mesec. Što se mene tiče protekao je gotovo neprimetno. Sada nam dolaze dosta prijatniji dani, kao i jesen u kojoj svi napravimo neke nove odluke i novi početak. Mesečni favoriti su jedni od najčitanijih postova na mom blogu, što i nije toliko čudno obzirom da ih i ja volim čitati na drugim blogovima. Favoriti meseca avgusta su većinom proizvodi koje sam koristila i ranije, naime radi se o dobro isprobanim stvarima. Ima svačega, i ja zaista uživam u pisanju ovih mesečnih favorita, tako da mi je svaka stvar koju ću spomenuti draga. Isto tako se nadam da ste svi imali uspešan mesec, i proveli ga sa dragim osobama. Uživajte!


1. Johnsons baby ulje sa kamilicom

Moj mesečni i ja bih rekla i doživotni favorit biće ovo bejbi ulje. Nisam ga do sada spominjala, jer sam isprobavala neka druga ulja, medjutim uvek se vraćam ovom Johnsons sa mirisom kamilice. Iako sam prerasla odavno bejbi kozmetiku, ja koristim ovaj proizvod, iz razloga što nijedno drugo ulje ne održava kožu toliko dugo vlažnom i mekanom. Takodje odlična stvar za skidanje šminke, negu oštećene kose, zaista se može koristiti na milion načina, o čemu ću uskoro i detaljnije pisati.



2. Essence Viva Brazil rumenilo

Ovo je jedno od najpigmentovanijih rumenila koje ja posedujem, medjutim poenta je u tome da sam ja njega koristila kao senku za oči, što mi se izuzetno dopalo. Nadam se da sam vam dala predlog kako da neku zapostavljenu stvar ponovo zavolite koristeći je na malo drugačiji način. 



3. GR Ice Chic 04

Kreč beli lak obeležio je još jedno leto. Formula ovog laka je božanstvena, izuzetno pigmentovana i gusta, sa dva sloja dobijete pravu pigmentaciju. Mislim da dosta devojaka ima problem sa pronalaženjem kreč belog laka, što je bio i moj slučaj. Ukoliko imate neku preporuku, svakako ispišite u komentarima.



4. Avon naturals maska za lice sa šargarepom i suncokretom

Fantastičan proizvod iz avon kataloga, nije klasična maska koja vam nakon par minuta držanja zategne kožu da ne možete da se pomerite, već je u pitanju maska koja poput hidratantne kreme nahrani i osveži kožu lica. Šargarepa je bogata vitaminima, mikroelementima i beta karotenom koji je prirodni antioksidans zaslužan za lep ten i zdrav izgled kože.
Suncokret sadrži vitamin E i folnu kiselinu koji su odgovorni za regeneraciju kože i poznati po izgladjujućim i revitalizujućim dejstvima.



5. Maybelline Affinitone tečni puder

Dugo vam nisam ubacivala neki tečni puder u favorite, jer mi je potrebno više vremena da isprobam i zavolim proizvod. Ovaj proizvod se komotno može naći i u mojim godišnjim favoritima. DA, toliko mi se dopao! Namenjen je svim tipovima kože sem izrazito suve. Tečna i bezuljna tekstura se prilagođava u potpunosti tenu i tipu kože. Sadrži ekstrakt cveta kamilice i matične mleči koji hidriraju kožu i štite je od spoljašnjih agenasa. 



6. Nyx Born to glow tečni hajlajter-Pure Gold

Moja nova ljubav kada je u pitanju šminka- TEČNI HAJLAJTERI. Koristim ga na nekoliko načina:

  • kao podlogu pre pudera
  • pomešanog sa tečnim puderom
  • nanosim ga na kraju na vrhove jagodica kao hajlajter
U sva tri slučaja je sjajan, takodje možete ga naći u nekoliko nijansa što je ogroman plus, jer će svima odgovarati makar neka nijansa.



7. Hrana

Spomenuću jednu random stvar ovog meseca, naravno u pitanju je slatkiš, ništa čudno za mene.



8. Labello Care&Colour- Red

U poslednje vreme sav moj "mejkap" usana je labelo u ovoj crvenoj nijansi. Boja je zaista suptilna. Najviše mi prija na usnama, ima jako prijatan i nežan miris, uopšte nije težak i nemate utisak da vam je na usnama išta osim klasičnog balzama.



9. Kylie pomada za obrve

Ja sam do sada u 99% slučajeva za popunjavanje obrva koristila isključivo olovke. Od nedavno sam otkrila i ovaj kremasti proizvod i zaista sam oduševljena kako brzo popuni i kakvu pigmentaciju ima. Ukoliko ste u mogućnosti svakako isprobajte.



10. B.U In Action Sensitive

BU Sensitive dezodorans predstavlja proizvod iz BU In Action linije proizvoda. Sensitive je nežna kombinacija, cvetnih, puderastih i mošusnih mirisnih nota. 





Nadam se da su vam se dopali moji favoriti meseca i da ste uživali u čitanju, do sledećeg pisanja, veliki poljubac. 

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

ULJE OD KANTARIONA