субота, 12. август 2017.

AURA Correct Me Concealer


Aura brend je u poslednjih par godina jako napredovao, izbacio mnoštvo fantastičnih proizvoda od kojih su neki postali must have nesesera jedne devojke. Pošto svi po naslovu zaključujete o čemu ću danas pisati, mislim da je krajnje vreme da krenem...Jedan od onih must have proizvoda u svakoj ženskoj torbici sa šminkom svakako je ovaj tečni korektor. O njemu sam htela mnogo ranije da vam iznesem svoje utiske. Sada je konačno došao red. 



Pre svega:
Pakovanje je jako praktično, u pitanju je plastična bočica sa sundjerastim aplikatorom. U količini od 7 ml, dostupan je u 6 različitih nijansi, označenih brojevima od 301 do 306.



301- Vanilla
302- Pastel Beige
303- Caramel Cream
304- Fair
305- Cool Ivory
306- Natural

Izrazito lagan na koži, pruža srednju pokrivnu moć, fino se razmazuje i zaista uz lepo setovanje može trajati bukvalno dok ne očistite šminku. Nijansa koju sam ja odabrala je dosta svetlija, jer je koristim samo u području ispod očiju, naravno vi možete izabrati neku približnu vašem tenu, te je koristiti za prekrivanje nesavršenosti na vašem licu.




Našao se u mojim godišnjim favoritima za 2016. godinu, ja ga i dalje koristim, a definitivno ću ga kupiti ponovo. Da li ste ga i vi koristile i kakva su vaša iskustva?

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

ULJE OD KANTARIONA