субота, 7. октобар 2017.

BALEA Vazelin


DOBRO DOSLI SVI U JOŠ JEDAN MOJ POST! Danas sam samu sebe naterala da budem produktivna ovog kišnog oktobarskog dana, kada smo svi lenji i ne možemo da se pomerimo iz kreveta. Da, ovaj vikend je baš takav, alii...ustajem sa novim idejama i reših da za danas spremim kratak ali dosta poučan tekst o tome kako ja koristim jedan kozmetički proizvod koji skoro svi imamo u svojoj kući-vazelin.

I sasvim je nebitno kog je brenda, ja sam pronašla ovaj od DM-a kojeg trenutno trošim. Ovo je jedan od onih proizvoda koji je iako jednostavan i poprilično jeftin, može da učini dosta toga  za svakoga od nas. Krećemo odmah na posao. Za šta sve to može poslužiti ovakva vrsta kozmetičkih proizvoda!?

Stavite vazelin na trepavice uveče pre spavanja i primetićete da postaju gušće i duže. Isto tako možete namazati tanak sloj na vaše obrve kako dlačice ne bi bile neposlušne.


Gledajući jedan od videa jedne poznate youtube zvezde otkrila sam da ga ona koristi u sledeću svrhu: Pre nego što naprskate svoj omiljeni parfem, namažete vazelin na odredjenim delovima kože i miris će biti dugotrajniji i intenzivniji, zapravo neće tako brzo ispariti.


Naravno možete ga koristiti za negu kože i kose. Oporavićete svoje usne ukoliko su ispucale od vetra, svoje pete, i iskrzale krajeve kose. Sa malo vazelina možete ukloniti šminku sa lica.


Stavite vazelin na zanoktice i lak koji je izgubio sjaj, a za kraj ga pomešajte sa kremom za ruke i napravićete pravu poslasticu za vaše ruke. 


Naravno, ovo su bili samo neki od načina na koji se koristi ovaj kozmetički proizvod u službi lepote. Ja bih volela da pročitam da li i vi koristite vazelin, i da li imate neki savet koji biste podelili?

2 коментара:

  1. Vazelin je sjajan za kosu.Zagladjuje ispucale krajeve,a moze se koristiti i na vlaznu kosu prije peglanja jer je zastiti od topline pegle...

    ОдговориИзбриши

Истакнути пост

ULJE OD KANTARIONA