недеља, 8. октобар 2017.

Zimske kreme za ruke


Ćao svima, i dobrodošli na moj blog...naravno veliko hvala što čitate. Za danas sam odlučila da otpočnemo i ovu temu, u pitanju je zimska nega ruku. Znamo da vetar, hladno vreme, dodatno isuši našu kožu...ali kako da se izborimo sa lošim vremenom koje tek predstoji!? Izuzetno je važno da redovno negujemo ruke kremama, maskama i balzamima da bi bile nahranjene i meke. Šake su deo tela koji je najizloženiji negativnim spoljašnjim uticajima. Stoga već svi počinjemo da razmišljamo kako da ruke spremimo za zimu. Naročito su u panici osobe sa suvom kožom sklonom pucanju i crvenilu. Da ne bi do svega toga došlo važno je da zimi izbegavamo agresivne preparate na rukama, dakle jaki sapuni koji remete pH kože se zaobilaze, a ono čemu se okupiramo je svakodnevna nega. Ono što ja najviše volim jeste da uveče pre spavanja dobro nahranim kožu ruku, a povremeno u toku dana namažem neku od kremica koje ćete videti u postu. 


Možda sada većina vas misli da je još uvek rano za ovakvu rutinu...ipak sam se odlučila za ovu zanimljivu temu,  prosto jer ja zaista uživam u ovom delu nege, i čak leti posvećujem vreme tome.

I sada kad ste već videli fotografiju, možemo da predjemo na stvar...dakle, mazalice za ruke...Ranije sam bila slobodno mogu reći ozbiljan kolekcionar kremica za ruke. I verovali ili ne ovo je zaista svedeno na neki razuman broj kremica koje koristim barem dva puta sedmično.


ORIFLAME SOFT CARESS

Na samom pakovanju odmah možete uočiti da sadrži ulje makadamije koje je idealno za negu osetljivih i suvih ruku. Miris je predivan, dugotrajan, i poprilično dugo se zadržava na koži.
Ruke ostaju meke, hidrirane i zaštićene. 
Brzo se upija što je meni poprilično važno, jer zaista nemam strpljenja da čekam sto godina da se krema osuši... Fenomenalna kremica iz oriflama, a pritom je često na nekoj od akcija.

ORIFLAME LA PRALINE

Luksuzna krema za ruke sa mirisima mlečne čokolade i lešnika u privlačnom pakovanju. Dolazi u pakovanju od 75ml, savršena za torbu.
 Ja odgovorno tvrdim da lepše pakovanje još uvek nisam videla.
Intenzivnog je mirisa, zamislite da ste napravili tortu od čokolade i premazali ruke, baš nešto poput toga.



CARE-VANILA

Miris vanile!
Da li treba još nešto iskomentarisati...
Obe kremice koje vidite na fotkama gore su kupljene u Maxi-ju. Postoji više mirisa, ja sam se naravno odlučila za vanilu. Nešto je redje teksture, i zaista prijatna na rukama. 

CARE-LAVANDA

Ovo je krema koju trenutno trošim, najviše mi prija i miris i osećaj na rukama nakon mazanja. Svakako imate moju preporuku za ove kremice iz Maxi-ja, super povoljne, veliki izbor mirisa, svako će pronaći neku po svom ukusu.



A sada prava hidratacija. Nevenov balzam se koristi za regeneraciju oštećene kože, konkretno ovaj ja koristim i za negu kože lica. 
Avon Care je odlična linija proizvoda namenjena nezi kože lica, ruku i tela, ostavlja raskošan miris.


I poslednja kremica, za sve zaludjenike i obožavaoce lepog pakovanja, Balea kokos u mini izdanju. Nastala je prava manija pojavom ovih kremica. Meni se miris dopada, poprilično je intenzivan. Sama krema je masna, dosta dobro tretira suvu kožu. U pitanju je univerzalna krema, tako da je zgodno imati je uz sebe.

Koja je vaša omiljena krema za ruke?

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

ULJE OD KANTARIONA