уторак, 24. октобар 2017.

Balea gelovi za tusiranje



Pozdrav svima dragi moji...Napravila sam malu pauzu od pisanja bloga, i već sam se uželela. Za danas spremam jedan presladak i mirišljavi post. Ja lično obožavam Balea proizvode, mogu da provedem dva sata razgledajući proizvode njihove marke i diveći se ambalaži.

Na svom blogu sam već pominjala Balea gelove za tuširanje, i već su se nalazili u mojim favoritima meseca. Pretpostavljam da znate da se mogu kupiti samo u DM prodavnicama, izbor je ogroman, i ono što je glavni adut je izgled...šarenilo pakovanja i miris koji oduševljava kupce.


Sve kupke su osvežavajuće, kremaste i imaju predivan miris. Pakovanje sadrži 300 ml, a trenutna cena u DM marketima je 119 dinara. Ono što je zanimljivo je da boja poklopca odgovara samom proizvodu. Rekla bih da je leti ponuda najšira, a trenutno je moj izbor pao na ova tri mirisa. Svi su voćni, slatkasti i osvežavajući.


Pišite mi ukoliko ste i vi probali Balea gel za tuširanje? Koji je vaš omiljeni?

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

ULJE OD KANTARIONA