среда, 6. децембар 2017.

PANTHENOL EMULZIJA CRYSTAL DERMA


Dobro jutro svima koji čitate! Ja trenutno ispijam svoju kafu, i uzgred radim...rešila sam da vam prenesem svoje utiske o jednom novitetu kod mene. Svi ste dosad imali priliku da koristite pantenol u bilo kom njegovom obliku: mast, krema, gel, rastvor. I ja sam isprobala sve navedeno, ali sve do sada nisam isprobala u obliku emulzije.


Dolazi u pakovanju od 150 ml, jako prijatnog mirisa, konzistencija je poput kreme. Proizvod je namenjen svim tipovima kože, koristi se za negu i regeneraciju kože. Koža lagano upija kremu, i ostavlja je mekom i nežnom na dodir. Sigurno vam je poznato da pantenol ima široku primenu i da ulazi u sastav mnogih kozmetičkih proizvoda. Iako je ovo novitet kod mene, ja sam je uvrstila u moju rutinu kada je reč o nezi kože o čemu ću vam sigurno uskoro pisati. Koristim je svakodnevno, uveče pred spavanje u kombinaciji sa još nekim proizvodima, i ujutru ili pre šminkanja. 


Pantenol neguje i hidrira kožu, umiruje i regeneriše iritiranu kožu, preporučuje se posle sunčanja i depilacije i sprečava nastanak strija.


Moj zaključak je da je ovo jako praktičan i univerzalan proizvod, pa ga preporučujem svima, bez obzira na pol i godine. Hidratacija je nešto jako bitno, moramo voditi računa o našoj koži da bi ona izgledala lepše, mladje, sjajnije! Cena: oko 650 din

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

ULJE OD KANTARIONA