субота, 28. октобар 2017.

Golden Rose Rich Color Nail Lacquer 57



Golden Rose ima najimpresivniju kolekciju lakova koju sam ja videla. Probala sam dosta njihovih lakova mat i sjajne završnice, i slobodno mogu reći da je ovo jedna moja omiljena linija lakova- Rich Color. Dovoljan je jedan sloj laka da ostavi punu boju, baš onakvu kakvu vidimo u bočici.


57-ica je predivna bordo nijansa, prava jesenja. Na mojim noktima je u samo jednom sloju, ali je zaista puna nijansa poput ove u bočici. Četkica je deblja od uobičajene, veoma praktična i jako brzo završite ceo proces lakiranja.


Sve preporuke za Rich Color kolekciju Golden Rose lakova. Pišite u komentarima ispod ukoliko ste i vi ljubitelj ovih lakova i koja nijansa je vaša omiljena?

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

ULJE OD KANTARIONA