субота, 4. новембар 2017.

OCTOBER FAVORITES


Ne mogu reći da je Oktobar moj omiljeni mesec. Ja prosto uživam u letu, vrelim danima, suncu i limunadi. Koliko god se trudila da uživam i u jesenjim danima...ne ide. Ali probaćemo da se vratimo u realnost, danas pravimo retrospektivu mojih omiljenih stvari koje sam koristila proteklog meseca.


Body Resort Mango balzam za usne je proizvod koji sam iskopala ponovo nakon dužeg vremena korišćenja nekih drugih proizvoda za usne. Postao je moj favorit meseca iz prostog razloga, jako je praktičan, ima prelep miris, i pruži usnama lep sjaj. Nekada su ovi balzami bili jako popularni i bukvalno su preplavili Lilly drogerije. Pakovanje sadrži 15 ml proizvoda. Sadrži ekstrakt manga koji sadrži veliku koncentraciju vitamina i minerala koji neguju usne, čineći ih nahranjenim i negovanim.


Sledeći favorit meseca oktobar je Ultra Sexy Lace Avon toaletna voda. Radi se o predivnom mirisu koji se nalazi u staklenoj roze bočici prelepog jednostavnog dizajna. Miris je voćkast, miriše na malinu, na slatko...Ali nikako nije preintenzivan i ne guši. Idealan je za dnevnu varijantu, postojanost mu i nije baš jača strana. Idealan je za neko toplije vreme, i zato vas možda i čudi što ga baš sada spominjem, ali verujte kod mene je to nebitna stvar, bitno da mi se dopada.


A sada jedan proizvod koji još uvek nisam pominjala do sada jer sam želela da isprobam lepo i prenesem svoje konačne utiske. U pitanju je tečni korektor. Essence Camouflage Full Coverage Concealer predstavlja novitet iz Essence linije proizvoda. Odmah ću vam reći da čim se pojavio na policama njihovog štanda želela sam da ga isprobam. Dolazi u odličnoj ambalaži dosada najboljoj kada je u pitanju Essence. Aplikator je jako precizan, pomoću četkice možete naneti proizvod na željeno mesto, nanosi je ravnomerno, odlično se izblenda i jako dobro pokriva. Sjajan proizvod koji bi mogao postati i moj godišnji favorit, obzirom da ga koristim poprilično dugo i da sam oduševljena. Sve preporuke!


I još jedan stari dobri proizvod za kosu je Schwarzkopf Gliss Kur Hair Repair sprej za kosu. Ove prskalice za kosu su sjajna stvar, ima više mirisa, svaki miriše predivno. Ima ulogu regeneratora za kosu, dakle dosta olakša raščešljavanje kose i povrati joj izgubljeni sjaj, pritom ne masti kosu, iako sadrži ulje u sebi.


Sledeći favorit u oktobru je Balea vazelin. Već sam vam pisala o tome za šta ga ja sve koristim, čak sam dobila i komentare o novim načinima na koji ga možemo koristiti.


Ostala su još dva proizvoda u ovomesečnim favoritima. Jedan od njih je proizvod za usne, a u pitanju je Avon Extra Lasting ruž za usne u nijansi Totally Twig. Ja sam oduševljena formulom ovih ruževa! Toliko lepo se nanose, imaju sjajnu pigmentaciju i uopšte ne isuše usne.


Na kraju sam ostavila jedan divan lak za nokte koji nisam skidala u oktobru. Više o njemu pročitajte na mom prethodnom postu OVDE.


Već smo zakoračili u mesec Novembar, želim vam da uživate u svakom novom danu, i ostvarite sve svoje nove ciljeve! Do sledećeg pisanja, puno poljubaca! 

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

ULJE OD KANTARIONA