недеља, 26. новембар 2017.

Moja trenutna kolekcija tečnih pudera


Ćao svima, danas je nedelja, pravi dan za odmor, nove planove, dan kada se ja posvetim svom blogu, jer mi obaveze tokom nedelje ne dozvoljavaju to tokom radnih dana. Uvek imam dosta ideja kada su u pitanju novi postovi. Tako se nadam da će vam se svideti moja zamisao da napravim trenutni presek moje kolekcije kada je u pitanju šminka-tečni puderi. Obožavam da pogledam kod drugih devojaka šta to od šminke trenutno poseduju, pa se tako nadam da ćete mi pisati šta mislite o ovoj mojoj ideji.


Moja trenutna kolekcija tečnih pudera se svodi na ovih 6 pudera, medju kojima ima i onih koji su lagani i nešto što koristim svakog dana, a ima i onih težih high end pudera. Aura Cover me-radi se o puderu sa jakom pokrivnom moći, dakle ja ga koristim samo na pojedinim delovima lica i samo kada bi treba ozbiljno pokrivanje neke nesavršenosti. Mislim da je ovaj puder sve nas koji smo ga probali ozbiljno iznenadio cenom i kvalitetom. Definitivno ću kupiti još jedan kada ovaj istrošim, jer je zaista nezamenljiv kada je u pitanju pokrivna moć. Kylie tečni puder-nijansa koju ja imam je svetlija tako da je ili pomešam sa nekom tamnijom ili koristim na centralnom delu lica, jako kremast puder, srednje pokrivne moći, lepo se razmazuje, i ostavlja mat izgled. Maybelline Affinitone puder-je definitivno najpopularniji drogerijski puder koji ja posedujem. Inače ja sam se oduševila kojiko je nežan na koži, kako se lepo nanosi. Puder je dosta tečan, brzo se upija i ostavlja polumat izgled. Ono što je njegova prednost jeste da se prilagodi svim tipovima kože i iako je lagan, dosta dobro ujednači ten. Koristim ga za dnevnu varujantu skoro svakoga dana. 


Impala tečni puder-ovo je jedan puder koji sam kupila po preporuci, cena mu je i više nego povoljna. Tekstura mu je gušća tako da se ne nanosi baš idealno, treba strpljivo raditi sa njim. Dovoljno je jako malo proizvoda za celo lice, i on daje mat završnicu. Namenjen je svim tipovima kože. Maybelline Fit Me-moj favorit medju svim ovim puderima. Već sam ga pominjala dosta na svom blogu, više puta se nalazio u mojim favoritima. Naravno, ponovo bih ga kupila, jer je zaista idealan za dnevnu varijantu. Ne treba vam puno vremena sa njim, nanosi se jako lepo, setujete ga i mirni ste čitavog dana. Samo izaberite svoju idealnu nijansu, imate moje tople preporuke. Giordani Gold puder-kada sam naručivala ovaj puder bila sam jako sumnjičava, a sada me je potpuno oduševio, ponovo bih ga naručila, samo bih možda izabrala drugu nijansu malo tamniju. mislim da će mi biti idealan u ovim zimskim danima koji nam predstoje.


Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

ULJE OD KANTARIONA