субота, 18. новембар 2017.

NEW IN #6 Oriflame-Love Nature Anti Ageing


Pozdrav svima koji čitate...za danas sam pripremila jedan post o preparativi, odnosno novim prizvodima koje polako uvrstavam u svoju rutinu kada je u pitanju nega lica. Svima nama se koža menja tokom godine, postaje suvlja u ovim hladnim zimskim danima, stoga je tako treba i negovati, jer ona sve pamti.

Ja sam se poprilično oduševila ovim kremicama iz Oriflame kolekcije Love Nature jer su tako nežni na našoj koži, a opet pruže potrebnu hidrataciju tokom celog dana. Na fotografijama ispod videćete dnevnu kremu i kremu za negu područja oko očiju. Obe kremice su iz Anti Ageing kolekcije i namenjeni su zrelijoj koži, ja trenutno imam 25 i zaista mi nije problem koristiti ovakav tip proizvoda ako znam koliko je prevencija važna.


Pakovanje je plastično, lepo dizajnirano, dominira prelepa ljubičasta boja na zatvaračima. Dnevna krema je moj favorit, već sam imala prilike da je isprobam više puta. Nikada mi nije iziritirala kožu lica. Sadrži 50ml proizvoda, dok krema za predeo oko očiju ima 15 ml proizvoda što je rekla bih neki standard kada je u pitanju količina ovakvih proizvoda. Tekstura je jako lagana, imate osećaj da nanosite vodu...brzo se upije, tako da je uvek možete nanositi ispod šminke bez bojazni da ćete se odmah prosijati.


Da li ste i vi isprobali neki proizvod iz Oriflame Love Nature linije?

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

ULJE OD KANTARIONA