среда, 29. април 2020.

NYX BORN TO GLOW -PURE GOLD TEČNI ILUMINATOR


Da li i vi volite da koristite tečni iluminator? Ja bih rekla da obožavam, ali samo u situacijama kada imam vremena za šminkanje. U svakodnevnoj rutini gotovo da ga ne koristim, jer zahteva dosta vremena da bi se sjedinio sa ostalim proizvodima za lice. Par puta mi se desilo da imam flekicu jer ga nisam lepo izblendala. Ali generalno jako lepo izgleda na licu i daje sasvim suptilni sjaj. Probala sam dve nijanse od njihovih četiri koje imaju u ponudi. Pure gold je prava bakarna koja kada se lepo izblenda daje zlatni odsjaj. Ja sam veći fan iluminatora u koji nisu u tečnom stanju, ali ono što je dobra stvar kod tečnih proizvoda je da ga uvek možete pomešati sa omiljenom BB kremom, mlekom za telo, rumenilom, i dobiti najblistaviji izgled kože.

Pakovanje mi se dopada. Sadrži 18 ml proizvoda što je verujte i previše, meni ovakvi proizvodi traju mesecima, čak i godinama. Volela bih da isprobam još koju nijansu, jer sam jako zadovoljna kvalitetom ovih tečnih iluminatora. Preporučujem da isprobate i javite utiske. Redovna cena je 1100 dinara.

 



Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

ULJE OD KANTARIONA