уторак, 7. април 2020.

MOJA KOLEKCIJA KOREKTORA

Ćao svima. 
Danas vam neću pisati puno o svakom od ovih proizvoda koje trenutno koristim, već ću ih samo nabrojati. Moja trenutna kolekcija korektora izgleda ovako. Uživajte 💋

  

   

CATRICE LIGUID CAMOUFLAGE
-samo ću reći da je ovo moj omiljeni tečni korektor i da ga uvek imam u svom neseseru.


REVLON COLORSTAY KOREKTOR
-dosta je sličan prethodnom, ali definitivno slabije pokrivne noći.


AURA CORRECT ME
-dugo je ovo bio moj favorit dok nisam otkrila onaj Catrice. Male su razlike u kvalitetu između njih zato i dalje obožavam i kupujem i ovaj.


MAKEUP REVOLUTION
-ovo je korektor u stiku, sa solidnom pokrivnom moći. Nije omiljena stvar u mojoj kolekciji jer ima poprilično mat efekat koji mojoj koži u ovim godinama ne odgovara.


CATRICE CAMOUFLAGE CREAM
-to je zapravo kremasti korektor namenjen pokrivanju nepravilnosti na koži.







Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

ULJE OD KANTARIONA