уторак, 28. април 2020.

APRIL FAVORITES

Pozdrav svima i dobrodošli u moj novi post o mesečnim favoritima. Ja zaista nemam puno noviteta u ovom mesecu iz proste situacije što smo svi bili u svojim kućama i nisam ništa kupovala. Iskreno, uželela sam se šopinga, razgledanja, šetnje, ma svega! Planiram da napravim jednu listu gde ću napisati šta želim da kupim posle ove izolacije. A sada ono što sam koristila najviše prethodnih mesec dana!


Prva stvar biće hrana 😊 Mislim da smo svi bili u sutuaciji da jedemo i kad nismo gladni, ne vežbamo, ulenjimo se...ali dobro, bitno je da svi pronađemo neki balans, radimo nešto što nas je činilo srećnim pre ovoga. Ja sam se trudila da imam barem dva zdrava obroka, a to bi bila ova čokoladna kaša. Nekad bih ubacila pola banane, nekada jagode, sve zavisi, ali sam nju jela skoro čitavog meseca. Meni kaša prija samo ujutru i uz to pijem zeleni čaj.



Pantenol krema
Prvo, ja ne mogu da vam objasnim koliko je meni koža postala suva u poslednje vreme, pritom ne šminkam se uopšte. Onda sam se dosetila neprevaziđenog pantenola koji ubrzava regeneraciju oštećene kože, stimulišući procese koji omogućavaju obnavljanje ćelija epiderma. Pantenol krem uspostavlja prirodnu vlažnost, mekoću i elastičnost kože. Sadrži dekspantenol koji je izuzetno koristan. Smiruje upalne procese i umanjuje osećaj svraba. Naročito mi je prijala nakon sunčanja.



Golden Rose paleta 
Sigurno ste videli na instagramu par mojih fotografija gde sam na očima najčešće imala baš ovu paletu. Pravu prolećnu, veselu i šimerastu. Mislim da je ovo jedna od prvih paleta senki koje imamo sestra i ja.




Cien gel za tuširanje 
To bi bila jedna osvežavajuća mirišljava kupka sa mirisom narandže.


Veliki poljubac i pozdrav do sledećeg pisanja kada će nadam se biti mnogo više favorita od mene. 🧡

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

ULJE OD KANTARIONA