недеља, 3. мај 2020.

DOT NAILS 💚


Ćao ljudi! Pre svega želim da napišem par rečenica o tome kako ja pronalazim ideje i motivaciju i zašto je to meni bitno u životu. Hiljadu puta sam čula kako su ljudi oko mene demotivisani, kako nemaju volju za bilo čim, kako im nedostaje energija. Odmah ću reći, svi imamo takve dane! Ali, mi biramo da li želimo da takvih bezvoljnih dana bude više ili manje u našem životu, našoj godini i na kraju našoj nedelji. Ja biram da budem nasmejana, zadovoljna sa onim što imam u životu. To postižem stalnim podsećanjem sebe na to da sam zdrava, da su meni dragi ljudi dobro, i to je najvažnije! Sve ostalo sami gradimo. Danas sam baš odabrala da budem kreativna, da se posvetim ovom brzinskom manikiru, koji uopšte nije komplikovan.
Pišite mi gde vi pronalazite motivaciju? Uživajte u prelepoj nedelji! 🍀



Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

ULJE OD KANTARIONA