субота, 23. мај 2020.

NEW IN-MAY #16


Vikend je tu, da li smo svi raspoloženi i spremni za nove ciljeve i njihova ostvarenja!? Ove godine očekujem da sledeći mesec bude najlepši u godini. I naravno još jedan mini haul je tu, da li ste spremni da zajedno pogledamo moje nove proizvode?
Mixa proizvodi su zaista meni fantastični, njihove umivalice, kreme, apsolutno mi je sve do sada odgovaralo, nadam se da će i ona micelarna voda, obzirom da je jako nežna i namenjena suvoj i osetljivoj koži.



Nova stvar za čišćenje lica, barem ja nikada do sada nisam naisla na ovaj gel, niti sam čitala o njemu. Garnier Pure Active Cleansing Gel-sigurna sam da ćete ga prepoznati po ovom crnom pakovanju, mogu odmah da kažem da sam počela da ga koristim, i da sam oduševljena! Više o njemu ću vam definitivno pisati u nekom drugom postu.




I još jedan predobar novitet kod mene... sprej za raščešljavanje kose Gliss Bio-Tech Restore. Nisam koristila konkretno ovaj, ali sam probala većinu iz njihove kolekcije, i zaista su postali obavezni deo mojih proizvoda za negu kose.



Poslednji novitet-šminka.
Rimmel lasting finish 25h tečni puder, apsolutno sam sigurna da ste svi već videli ili probali ovaj puder. Najbolja strana je njegova dugotrajnost i moć prekrivanja i stapanja sa vašom nijansom na licu. Naravno pisaću vam sigurno i o njemu detaljnije. 


Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

ULJE OD KANTARIONA