субота, 31. август 2019.

AUGUST FAVORITES


Pozdrav svim lepoticama, ali i muškarcima koji čitaju. Na kraju smo još jednog meseca. Ovog puta mesec avgust. Tako je brzo proleteo. Iako je jedan od najdužih u godini, što se mene tiče definitivno je prošao najbrže u odnosu na čitavu godinu. Bilo bi suvišno da ponovo govorim da je rubrika favoriti moja omiljena, i da uživam u retrospektivi na prethodni mesec i stvari i događaje koji su ga začinili.
Avgust u Beogradu...meni je definitivno prijao, pravi odmor od gradske gužve. Vreme mi je takođe prijalo, jer ja obožavam tople dane. A proizvodi koje ćete videti u postu su u skladu sa vrelim mesecom.


LA RIVE PARFEMI
Zašto sam ih uvrstila u ovomesečne favorite!? Iz prostog razloga: veoma lagani, osvežavajući i pravi letnji mirisi. Traju oko 2-3 sata. Potpuno neopterećujuće note. Donna je prava voćna nota limuna stvorena za mesec avgust! Queen of life je ženstven miris vanile, irisa i cveta narandže. Možete ih kupiti u svim DM drogerijama i mnogim bolje opremljenim parfimerijama i apotekama.


Ovog meseca moji pravi favoriti su bili proizvodi za negu kože lica i tela. Obzirom da je leto, i da svi mi donekle ne trpimo teške proizvode na sebi, poenta je naći lagane proizvode za negu koji se brzo upijaju a održe potrebnu vlažnost i elastičnost kože.
HEDERA VITA o kojoj sam detaljno pisala OVDE. Lagana hidrantna formacija koja neguje. NIVEA SOFT je nežna krema za lice, telo i ruke, sa predivnim mirisom, moja omiljena od ovog brenda.


A sada nešto što najviše vole da čitaju devojke. FLORMAR TERRACOTTA- 23 dual gold proizvod koji se sastoji iz dva dela, jedan je bronzer a drugi je hajlajter. Oduševio me je i koristim ga još od ranije, u sebi ne sadrži krupne šljokice, već sedef, tako da jako lepo i suptilno izgleda i na dnevnom svetlu.
CATRICE TEČNI KOREKTOR za koji svi sigurno znate koliko je dobar i koliko lepo prekriva i osvežava umorne delove lica. I naravno ova predivna četkica metalic kolekcije wet and wild, koju bukvalno obožavam, jer je koristim za sve i svašta, ponekad nanosim ovaj bronzer i hajlajter, nekada mi je idealna za nanošenje rumenila, nekada za konture praškastim proizvodima.




Obožavam DM i skoro svi njihovi proizvodi su mi jako privlačni na prvi pogled, neki me nisu oduševili kvalitetom, ali većina kojih sam probala bila su pun pogodak. BALEA dezodorans u ovom predivnom pakovanju od 200 ml je pravo letnje osveženje, ovoga puta breskva i marakuja moji omiljeni mirisi za ovaj mesec. Pošto je ovo moj poslednji mesečni favorit, želim svima srećan početak novog meseca, polazak u školu, nove životne ciljeve, nove ljubavi, neka nam svima septembar bude najbolji do sada! 💋💋💋


Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

ULJE OD KANTARIONA