понедељак, 12. август 2019.

FLORMAR MAT TOUCH PUDER


Pre nekoliko dana sam pri slučajnoj kupovini naišla na ovaj puder. Koliko sam ja shvatila, ovaj puder postoji na našem tržištu već duže vreme, ali prosto ja kao i većina vas nikad nisam obratila pažnju baš na njega. Sve do danas.

Kao što sam rekla u prethodnom postu o novitetima, danas sam rešila da vam lepo islikam i prenesem svoje najiskrenije utiske o prvom korišćenju.

Prvo, puder je u jako lepom i kvalitetnom pakovanju. Elegantna mat staklena bočica, sa 30 ml proizvoda. Pumpica i čep su crne boje i doziranje je jako jednostavno. Potrebno je protresti proizvod pre korišćenja.


Na dnu bočice imate ispisan naziv nijanse. Ovaj puder ima ja bih rekla potpunu pokrivnu moć, i može da se nadogradi ukoliko u jednom sloju niste izvukli maksimum. Sasvim je dovoljna jedna pumpica za celo lice. Iako je mat puder i namenjen masnoj koži, neće vam istaći neke suve delove na licu ukoliko ih imate. Izgleda jako lepo što ga duže nosite na licu, što znači da je reč o jednom jako postojanom puderu.

Bez obzira što je matirajući puder, ipak će vam dati lep blistavi ten i nećete izgledati kao da imate masku na licu. Jedva čekam malo hladnije vreme kada ću ga verujem mnogo češće koristiti.


Moja nijansa koju vidite na fotografijama je M 305. Ovo je jedna od najtamnijih koje su u ponudi. U ponudi je raznolik izbor nijansi, što je još jedan plus za Flormar. Danas je jako teško naći svoju idealnu nijansu obzirom da neki puderi dolaze u svega tri do četiri nijansi. Sa ovim puderima to nije slučaj. Tako da definitivno treba da odete i isprobate koja je vaša idealna nijansa i naravno kako vam se na prvi pogled dopada proizvod.


Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

ULJE OD KANTARIONA