недеља, 22. март 2020.

PANTHENE pro-v PERFECT HYDRATION



PANTHENE pro-v PERFECT HYDRATION
ŠAMPON+REGENERATOR

Drage moje žene i devojke, ali i muškarci (pošto znam da i vi čitate, što mi je posebno drago 🤩) nadam se da ste spremni za jedan post o nezi kose.


Ranije sam često koristila Panthene proizvode i iskreno uvek sam ih obožavala. Danas ću pisati o liniji koja je namenjena hidrataciji suve kose.

Šampon dolazi u mililitraži od 360 ml. Pakovanje mi je prelepo, sa njihovim karaterističnim logom. Nakon pranja, kosa je lepršava i zdrava.

Regenerator sa identičnim dizajnom poput šampona dolazi u pakovanju od 200 ml. Miris im je identičan i ostaje i nakon pranja kose. Nakon korišćenja mnogo lakše možete raščešljati kosu.


Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

ULJE OD KANTARIONA