петак, 27. март 2020.

MARCH FAVORITES 🌸

Ovaj mesec je započeo tako lepo, a onda smo svi bili svedoci vanrednog stanja koje nas je zadesilo u Srbiji povodom pandemije virusa. Ostajali smo u svojim kućama duži vremenski period, na šta mnogi od nas nisu navikli. 
I uprkos sunčanim danima koje nas je sve mamilo da izadjemo, mi smo bili disciplinovani i slušali sve savete i preporuke kako bismo što pre svi mogli da nastavimo sa redovnim aktivnostima.

Ja sam odlučila da okrenem ovu situaciju u svoju korist i iskoristim višak slobodnog vremena. Ponovo sam uvela neke stare zdrave navike u vežbanju i ishrani. Sada nemam izgovor da nemam dovoljno slobodnog vremena 😊 
Trudiću se da redovnije pišem, i naravno odradim sve ono za šta do sad nisam imala vremena.


U našoj kući je mesec mart jedan od najveselijih u godini, proslavljamo rođendane i uživamo zajedno u toplini doma. 🎂🍭


A kada je reč o mojim favoritima za mesec mart nastavite sa čitanjem da biste saznali šta sam to koristila i volela u martu.



Schwarzkopf GLISS hair repair beauty milk

Ne znam koliko vas zna za ovaj sprej, odnosno mleko za oštećenu kosu. Ja sam ranije stalno koristila njihove sprejeve i mislim da sam sve isprobala i bukvalno sam uvek imala barem jedan u stanu, onda sam iz nepoznatih razloga prestala da koristim. Sada sam ponovo isprobala i definitivno ću morati da se vratim toj svojoj staroj rutini. OVDE kliknite ako želite pogledati moje favorite u 2017-oj godini, jedan od njih je bio taj sprej koji sam obožavala.
Da se vratimo ovom tretmanu za kosu...potrebno je svakodnevno koristiti kako bi se trajno poboljšao kvalitet kose. Ono zbog čega ja volim ove proizvode je to što pomaže raščešljavanju kose. Hranljiva tečna formula sa mlečnim amino proteinima i svetnim ekstraktima otapa se unutar strukture kose i precizno pronalazi oštećenja na kosi.



AFRODITA CLEAN MICELARNA PENA 🧖‍♀️ 


Toliko hvaljen proizvod da mi je prosto čudno kako ga do sada nisam isprobala. Pakovanje je prelepo, obožavam ovakve proizvode sa pumpicom. Jako nežno čisti kožu i uklanja ostatke šminke sa kože lica. Nanosi se na mokro lice kružnim pokretima, a zatim ispere toplom vodom. Mislim da će odgovarati svim tipovima kože, zbog nežnih sastojaka. Sve preporuke. 



Moj lični favorit je ovo preslatko roze srce...
Nisam se puno šminkala ovog meseca, ali kada jesam na obrazima sam uvek imala  BLUSHING HEARTS ICED HEARTS hajlajter. U pitanju su tri različite boje koje možete da pomešate ili da koristite samo jednu pomoću precizne četkice. Pakovanje čista desetka. 




Kada su u pitanju nokti, omiljeni lak mi je bio GOLDEN ROSE color expert br. 102Da li ste pogledali moj poslednji nail post? Ako niste kliknite OVDE link će vas voditi ka postu. Sigurno ste isprobale njihovu color expert liniju koja je jedna od naboljih po mom mišljenju.





Za kraj šta drugo da Vam poželim sem da ste zdravi, zadovoljni, ispunjeni i da pronađete stvari koje vas čine srećnim. Do sledećeg meseca i novih favorita veliki poljubac za sve.
❤️🍀❤️

Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

ULJE OD KANTARIONA