субота, 4. децембар 2021.

NOVEMBER FAVORITES

💙 NOVEMBARSKI FAVORITI 💙


Prvi vikend u decembru je tu, poprilično hladan, ali nimalo tmuran. Danas je dan za favorite prethodnog meseca, za nove ciljeve, za želje, za sve što možda nisam stigla da ispunim u prethodnom mesecu. 

Uvek imam osetni pad energije u ovo doba godine, ali se brzo izborim sa svim, nađem novu motivaciju, krenem da radim nove stvari, i što je najvažnije priuštim sebi odmor, to nam je svima potrebno! Pisaću vam sigurno sledećeg meseca šta mislim o ovoj godini, da li je bila čudna, kakva je bila za mene itd. a sada prelazim na neke proizvode koje vam preporučujem od srca i koji su moji veliki favoriti. ☃️

Ziaja cupuacu losion za samopotamnjivanje tela sadrži cupuacu i karite maslac koji ima regenerativna i hidratantna svojstva, jača zaštitnu barijeru kože i učvrsćuje kožu. Volim ove losione koji postepeno potamne kožu, nekako imate utisak da ste cele godine osunčani i preplanuli. I takodje ima jako prijatan miris.

Alverde ulje za kosu od avokada.

Ovo je moj favorit još od letovanja, obzirom da je meni kosa jako sklona sušenju, ja sam ove godine promenila dosta stvari u svojoj rutini nege kose. 

Versace dylan turquoise

Parfem je toliko senzualan i toliko mi prija da bih se opredelila da imam samo ovaj miris doživotno.

Mona torba

Definitivno najlepša klasična tašna koju nosim mesecima.

Balea labelo

Predivan miris, i nešto što osvežava ove hladne zimske dane.



Нема коментара:

Постави коментар

Истакнути пост

ULJE OD KANTARIONA